Vandaag zijn wij open van
11.00 t/m 19.00 uur

bruiloft goes Eeterij-spelerij Vierlinden Paddestoelmolen in de binnenspeeltuin Draaitoren Vierlinden vanaf boven

bruiloft goes

Vierlinden is er voor iedereen!!

Wij maken uw dag compleet

eten | drinken | genieten | ontspannen

Paddestoelmolen in de binnenspeeltuin

Unieke speelobjecten in de binnenspeeltuin

geheel in het thema natuur

met een Zeeuws tintje!!

Draaitoren

<p style="text-align: center;">Thema Mats Muis</p> <p style="text-align: center;">frisse vrolijke kleuren</p> <p style="text-align: center;">en een overvloed aan muizen!</p>

Vierlinden vanaf boven

Vierlinden is er voor iedereen!!

Wij maken uw dag compleet

eten | drinken | genieten | ontspannen

Functie omschrijving

Bediening. 2

Barmedewerker(ster). 2

bedieningsmedewerker(ster). 3

Leidinggevende bediening. 4

Keuken. 5

Leidinggevende keuken. 5

Kok. 6

Keukenhulp. 7

Afwasser. 8

Schoonmaak. 9

Interieur verzorger(ster). 9

 


 

Bediening

Barmedewerker(ster)

Kennis en betekenisvolle vaardigheden

  • MBO niveau 2 - 3 werk- en denkniveau;
  • inzicht in de (wettelijke) voorschriften op het gebied van veiligheid en (sociale) hygiëne;
  • kennis van de bedrijfregels en kaders van de bedrijfsformule.

Competenties / gedragsvoorbeelden

Gastgerichtheid:
  • is hoffelijk, voorkomend en welgemanierd naar anderen;
  • vermijdt uitspraken als ‘nee, dat kan niet’ of ‘het is druk’ zonder uitleg;
  • biedt ook ongevraagd extra service;
  • onderzoekt hoe gasten adequaat en optimaal te helpen.
Creativiteit:
  • zoekt uitdagingen in het bedenken van nieuwe werkwijzen, producten e.d.;
  • komt met ideeën die getuigen van een grote verbeeldingskracht;
  • weet trends en ontwikkelingen te vertalen naar wezenlijk nieuwe producten/diensten.
Representatief:
  • presenteert zich naar gasten/externen in lijn met het imago van het bedrijf
  • komt goed over bij anderen;
  • streeft het handelen volgens de goede manieren altijd na.
Betrouwbaar / Integer:
  • gaat zorgvuldig om met vertrouwelijke informatie;
  • komt beloften en afspraken na, staat voor wat hij zegt;
  • heeft de moed achter zijn daden te staan.
Inzet tonen:
  • is bereid om alles aan te pakken;
  • is niet tevreden met een gemiddelde prestatie;
  • stopt pas als het werk klaar is;
  • neemt verantwoordelijkheid voor het eigen werk.

Bezwarende omstandigheden

  • Krachtsinspanning bij het bevoorraden van het buffet.
  • Lopend en staand, soms plaatsgebonden werken.
  • Soms sprake van werkdruk bij pieken in het werkaanbod.
  • Soms sprake van (sfeer)bedreigingen/agressie.


bedieningsmedewerker(ster)

Kennis en betekenisvolle vaardigheden

  • MBO niveau 2 werk- en denkniveau;
  • inzicht in de (wettelijke) voorschriften op het gebied van veiligheid en (sociale) hygiëne;
  • kennis van de bedrijfregels en kaders van de bedrijfsformule.

Competenties / gedragsvoorbeelden

Gastgerichtheid:
  • is hoffelijk, voorkomend en welgemanierd naar anderen;
  • vermijdt uitspraken als ‘nee, dat kan niet’ of ‘het is druk’ zonder uitleg;
  • biedt ook ongevraagd extra service;
  • onderzoekt hoe gasten adequaat en optimaal te helpen.
Flexibiliteit:
  • staat open voor veranderingen die anderen voorstellen;
  • schakelt snel tussen verschillende werkzaamheden;
  • accepteert dat werk door anderen of omstandigheden wordt bepaald.
Inzet tonen:
  • is bereid om alles aan te pakken;
  • is niet tevreden met een gemiddelde prestatie;
  • stopt pas als het werk klaar is;
  • neemt verantwoordelijkheid voor het eigen werk.
Oog voor detail / Nauwgezet:
  • is grondig, controleert de eigen werkzaamheden;
  • is ordelijk en werkt overzichtelijk, ook bij overdracht van werkzaamheden;
  • werkt volgens vaste procedures, voert de nodige controles uit.
Betrokkenheid:
  • is trots op zijn bedrijf en de eigen bijdragen daarin;
  • spreekt positief over zijn bedrijf;
  • voelt zich prettig bij de waarden en normen van het bedrijf.

Bezwarende omstandigheden

  • Krachtsinspanning bij het tillen van bladen, stapels borden e.d.
  • Lopend en staand werken, manoeuvreren met borden/bladen.
  • Soms sprake van werkdruk bij pieken in het werkaanbod.
  • Kans op letsel door branden aan warme/hete borden/schalen.


 

Leidinggevende bediening

Kennis en betekenisvolle vaardigheden

  • MBO niveau 3 - 4 werk- en denkniveau, bij voorkeur aangevuld met SVH-leermeester diploma;
  • inzicht in de (wettelijke) voorschriften op het gebied van veiligheid en (sociale) hygiëne;
  • kennis van de bedrijfsregels en kaders van de bedrijfsformule.

Competenties / gedragsvoorbeelden

Gastgerichtheid:
  • is hoffelijk, voorkomend en welgemanierd naar anderen;
  • vermijdt uitspraken als ‘nee, dat kan niet’ of ‘het is druk’ zonder uitleg;
  • biedt ook ongevraagd extra service;
  • onderzoekt hoe gasten adequaat en optimaal te helpen.
Plannen en organiseren:
  • bakent zaken af in benodigde tijd, middelen en mensen;
  • voorziet knelpunten en neemt actie;
  • schept randvoorwaarden om zaken gedaan te krijgen.
Representatief:
  • presenteert zich naar gasten/externen in lijn met het imago van het bedrijf
  • komt goed over bij anderen;
  • streeft het handelen volgens de goede manieren altijd na.
Coachen / Instrueren:
  • toont belangstelling voor anderen en wat hen bezighoudt;
  • weet te motiveren en enthousiast te maken;
  • geeft vertrouwen en ruimte om iets zelf te doen en fouten te maken;
  • laat anderen voorbeeldgedrag zien.
Kwaliteitsgericht:
  • corrigeert direct als niet aan de eisen wordt voldaan;
  • vraagt terugkoppeling van gasten over kwaliteit en service;
  • komt met voorstellen om zaken beter te doen.

Bezwarende omstandigheden

  • Lopend en staand werken, manoeuvreren met borden/bladen.
  • Soms sprake van werkdruk bij pieken in het werkaanbod.
  • Kans op letsel door branden aan warme/hete borden/schalen.


 

Keuken

Leidinggevende keuken

Kennis en betekenisvolle vaardigheden

  • MBO niveau 3/4/HBO werk- en denkniveau (bij voorkeur aangevuld met SVH-leermeesterdiploma);
  • aantoonbare kennis van alle kooktechnieken;
  • kennis van het inkopen van (dagverse) producten/ingrediënten en (de samenstelling van) de menukaart.

Competenties / gedragsvoorbeelden

Innovatiegericht:
  • is geboeid om steeds nieuwe ideeën uit te proberen;
  • ruikt kansen en heeft en drang om er naar te handelen;
  • ziet/zoekt mogelijkheden om zaken anders/beter te doen;
  • komt met ongebruikelijke maar unieke oplossingen.
Creativiteit:
  • zoekt uitdagingen in het bedenken van nieuwe werkwijzen, producten e.d.;
  • komt met ideeën die getuigen van een grote verbeeldingskracht;
  • weet trends en ontwikkelingen te vertalen naar wezenlijk nieuwe producten/diensten.
Kwaliteitsgericht:
  • corrigeert direct als niet aan de eisen wordt voldaan;
  • vraagt terugkoppeling van gasten over kwaliteit en service;
  • komt met voorstellen om zaken beter te doen.
Oog voor detail / Nauwgezet:
  • is grondig, controleert de eigen werkzaamheden;
  • is ordelijk en werkt overzichtelijk, ook bij overdracht van werkzaamheden;
  • werkt volgens vaste procedures, voert de nodige controles uit.
Stressbestendig:
  • blijft onder moeilijke omstandigheden of hoge werkdruk kalm/rustig;
  • herstelt snel na tegenslag of teleurstelling;
  • blijft ook onder druk doelgericht werken.

Bezwarende omstandigheden

  • Lopend en staand, en veelal plaatsgebonden werken.
  • Hitte (warmte-uitstraling) bij het werken aan kooktoestellen. Soms sprake van werkdruk bij pieken in het werkaanbod.
  • Kans op letsel door het hanteren van messen, bedienen van keukenapparatuur, branden aan hete delen en uitglijden over (natte/vette) vloeren.


Kok

 

Kennis en betekenisvolle vaardigheden

  • MBO niveau 2 - 3 werk- en denkniveau;
  • aantoonbare kennis van de basis kooktechnieken;
  • kennis van producten/ingrediënten en (de samenstelling van) de menukaart.

Competenties / gedragsvoorbeelden

Inzet tonen:
  • is bereid om alles aan te pakken;
  • is niet tevreden met een gemiddelde prestatie;
  • stopt pas als het werk klaar is;
  • neemt verantwoordelijkheid voor het eigen werk.
Oog voor detail / Nauwgezet:
  • is grondig, controleert de eigen werkzaamheden;
  • is ordelijk en werkt overzichtelijk, ook bij overdracht van werkzaamheden;
  • werkt volgens vaste procedures, voert de nodige controles uit.
Stressbestendig:
  • blijft onder moeilijke omstandigheden of hoge werkdruk kalm/rustig;
  • herstelt snel na tegenslag of teleurstelling;
  • blijft ook onder druk doelgericht werken.
Actief leren:
  • laat zien de eigen kwaliteiten en ontwikkelpunten te kennen;
  • staat open voor feedback, leert van fouten;
  • wil zich constant verbeteren en bekwamen.

Bezwarende omstandigheden

  • Krachtsinspanning bij het tillen, verplaatsen van pannen, grondstoffen e.d.
  • Lopend en staand, en veelal plaatsgebonden werken.
  • Hitte (warmte-uitstraling) bij het werken aan kooktoestellen. Soms sprake van werkdruk bij pieken in het werkaanbod.
  • Kans op letsel door het hanteren van messen, bedienen van keukenapparatuur, branden aan hete delen en uitglijden over (natte/vette) vloeren.


 

Keukenhulp

 

Kennis en betekenisvolle vaardigheden

  • MBO niveau 1 - 2 werk- en denkniveau;
  • kennis van bedrijfspecifieke voorschriften;
  • toepassingsgerichte kennis van basale voorbereidende keukentechnieken.

Competenties / gedragsvoorbeelden

Inzet tonen:
  • is bereid om alles aan te pakken;
  • is niet tevreden met een gemiddelde prestatie;
  • stopt pas als het werk klaar is;
  • neemt verantwoordelijkheid voor het eigen werk.
Samenwerken:
  • stelt het gezamenlijke belang boven het eigen belang;
  • helpt collega’s ook zonder dat ze er om vragen;
  • gaat uit van het motto ‘vele handen maken licht werk’;
  • heeft een prettige en plezierige omgang met collega’s.
Betrokkenheid:
  • is trots op zijn bedrijf en de eigen bijdragen daarin;
  • spreekt positief over zijn bedrijf;
  • voelt zich prettig bij de waarden en normen van het bedrijf.
Doorzettingsvermogen:
  • zet uit eigen beweging door bij beletsel en hindernissen;
  • heeft een lange adem;
  • houdt vol tot het doel bereikt is.

Bezwarende omstandigheden

  • Krachtsinspanning bij het tillen van (dozen met) producten.
  • Lopend en staand, en veelal plaatsgebonden werken.
  • Soms sprake van werkdruk bij pieken in het werkaanbod.
  • Kans op letsel door het hanteren van messen, bedienen van keukenapparatuur, branden aan hete delen en uitglijden over (natte/vette) vloeren.


 

Afwasser

Kennis en betekenisvolle vaardigheden

  • MBO niveau 1 werk- en denkniveau;
  • kennis van materialen en machines en te gebruiken schoonmaakproducten;
  • kennis van bedrijfsspecifieke voorschriften.

Competenties / gedragsvoorbeelden

Inzet tonen:
  • is bereid om alles aan te pakken;
  • is niet tevreden met een gemiddelde prestatie;
  • stopt pas als het werk klaar is;
  • neemt verantwoordelijkheid voor het eigen werk.
Samenwerken:
  • stelt het gezamenlijke belang boven het eigen belang;
  • helpt collega’s ook zonder dat ze er om vragen;
  • gaat uit van het motto ‘vele handen maken licht werk’;
  • heeft een prettige en plezierige omgang met collega’s.
Betrokkenheid:
  • is trots op zijn bedrijf en de eigen bijdragen daarin;
  • spreekt positief over zijn bedrijf;
  • voelt zich prettig bij de waarden en normen van het bedrijf.
Doorzettingsvermogen:
  • zet uit eigen beweging door bij beletsel en hindernissen;
  • heeft een lange adem;
  • houdt vol tot het doel bereikt is.

Bezwarende omstandigheden

  • Krachtsinspanning bij het tillen van rekken serviesgoed, bestek e.d. en bij het duwen van transportwagens.
  • Lopend en staand werken, soms in gedwongen houding (opzetten/afnemen van rekken).
  • Hinder van geluid van rinkelend serviesgoed en geluid van apparatuur, van vocht en aanraking met vuil en etensresten.
  • Kans op letsel door het uitglijden op gladde vloeren, alsmede op letsel aan vingers en ledematen door beknelling of stoten of snijden aan gebroken glas.

 


 

Schoonmaak

Interieur verzorger(ster)

 

Kennis en betekenisvolle vaardigheden

  • MBO niveau 2 werk- en denkniveau;
  • kennis van bedrijfspecifieke voorschriften;
  • productkennis van te gebruiken reinigingsmiddelen.

Competenties / gedragsvoorbeelden

Gastgerichtheid:
  • is hoffelijk, voorkomend en welgemanierd naar anderen;
  • vermijdt uitspraken als ‘nee, dat kan niet’ of ‘het is druk’ zonder uitleg;
  • biedt ook ongevraagd extra service;
  • onderzoekt hoe gasten adequaat en optimaal te helpen.
Inzet tonen:
  • is bereid om alles aan te pakken;
  • is niet tevreden met een gemiddelde prestatie;
  • stopt pas als het werk klaar is;
  • neemt verantwoordelijkheid voor het eigen werk.
Oog voor detail / Nauwgezet:
  • is grondig, controleert de eigen werkzaamheden;
  • is ordelijk en werkt overzichtelijk, ook bij overdracht van werkzaamheden;
  • werkt volgens vaste procedures, voert de nodige controles uit.

Bezwarende omstandigheden

  • Krachtsinspanning bij het (handmatig) schoonmaken en het tillen/verplaatsen van volle waszakken, meubilair, dozen aanvullingen voor minibars.
  • Lopend en staand en in gedwongen houding werken.
  • Onaangenaam werk bij het reinigen van sanitaire voorzieningen.
  • Kans op letsel als gevolg van het omgaan met (chemische) reinigingsmiddelen.